اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویسی امیدوار بود در کنار هواداران پرشور تیمش بتواند از نبرد با استقلال دست پر بیرون بیاید.
برانکو ایوانکوویچ پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس را تائید کرد.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
گرت بیل گفت در رئال مادرید با هیچکس مشکلی نداشته و به مرور زمان با بالا رفتن سنش یاد گرفته که چطور با فشار بازی در رئال و هو شدن کنار بیاید.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی شمس‌آذر قزوین اعلام کرد با وجود دریافت چند پیشنهاد اما دوست دارد با تیم خودش در لیگ برتر حضور پیدا کند.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
این قهرمان پس از نجات سرنشینان اتوبوس در کنار اتوبوس ماند تا صاحب ماشین به محل حادثه بیاید. همه مسافران از او تشکر و قدردانی کردند. «مسافران شوکه بودند، اما مرا فرشته نجاتشان می‌دانستند. صاحب اتوبوس و راننده و کمک راننده هم تشکر کردند. سرهنگ راهور هم از کاری که کرده بودم تقدیر کرد. اما هیچ کس دیگر یا سازمان و نهادی هیچ واکنشی نشان نداد.»
گوستاوو واگنین وینگر و هافبک درجه یکی است که در اغلب اوقات این فصل تحت تاثیر درخشش فوق تصور ریکاردو آلوز قرار گرفته است.
پیروز قربانی معتقد است خیلی از افرادی که درباره ورود VAR به لیگ ایران صحبت می‌کنند، تمایل ندارند که این اتفاق رخ بدهد.
دوران بهبودی را پشت سر می‌گذارم که بیایم دفاع چپ پرسپولیس بازی کنم، البته من پای راستم آسیب دیده و پای چپم سالم است.
گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس گفت: 25ساله بودم که فهمیدم قلعه نویی به گرجستان آمده است همین باعث شد به ایران بیایم و در ذوب آهن بازی کنم.
میرکاظمی پس از انتقادات قالیباف و حضور در مجلس گفت: خبر نداشتم که باید به مجلس بیایم، سخنرانی همایش را رها کردم و آمدم.
طبق برنامه هفتگی مجلس، سوال مجتبی رضاخواه نماینده تهران از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار سه شنبه مجلس قرار داشت.
هکتور بیرین، مدافع جدید بارسلونا، مدعی شد این تیم در لیگ قهرمانان قرعه دشواری داشته است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
تماس آنتونیو کونته، عامل کلیدی انتقال ریچارلیسون از اورتون به تاتنهام، علی‌رغم پیشنهاد تیم‌هایی چون چلسی و آرسنال بوده است.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مورایس با شناختی که طی هفته‌های گذشته به دست آورده روند تیم را در هفته‌های بعدی بهبود خواهد بخشید.
جواد نکونام درخواست کرد که ورود زنان برای بازی فولاد هم آزاد شود.
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ